Thuis

27 juli 2015 - Heerhugowaard, Nederland

We zijn gisteravond na een lange reis thuis gekomen. De laatste dag bij Bill en Sally was ook nog geweldig en erg gezellig. Maar ja toen kwam er zaterdag toch echt een einde aan en dat we ons moesten klaarmaken voor vertrek.

We vlogen in de avond van Los Angeles naar Londen, we hebben een goeie vlucht gehad en nog aardig  kunnen slapen. We kwamen om 16.00 uur gistermiddag op Londen aan, waar we onze vlucht naar Amsterdam hadden. We zouden om 18.00 vliegen maar werd uiteindelijk 19.00 en kwamen dus nu om 21.00 uur aan op schiphol, waar we opgewacht werden door mijn schoonouders en door Thijs, Anna en Gerda erg leuk!,,

Nu op dit moment draait de was alweer en is dit het begin van het gewone leven weer oppakken, ook weer lekker, maar toch stiekem verlang ik ook weer naar het mooie Amerika, want wat hebben we genoten! We hebben genoten van alles wat we mmeegemaakt  hebben en hebben gezien daar.

Ik hoop dan ook dat we onze meiden een reis hebben meegegeven die ze hun leven zullen bijblijven!