Yosimity dag 1 en 2

19 juli 2015 - California, Verenigde Staten

Vanmorgen om 8 uur vertrokken naar Yosimity park, we reden via de tioga pass, erg mooi maar ook hier weer veel scherpe bochten, maar uitzicht prachtig! Aangekomen in Yosimity de auto geparkeerd en naar het visitors centrum gelopen om vervolgens daar op de bus te stappen om naar de falls te gaan.

Aangkomen, daar een stuk gelopen om vervolgens een mooie waterval te zien, echt heel mooi hoe dit van boven uit de bergen vandaan komt!, daarna verder gaan wandelen, waar we vervolgens een eekhoorn zagen, leuk om te zien en natuurlijk op de foto gezet.

In de middag in het park heerlijk een lunch genuttigd, toen het opeens wat begon te regenen, ja ook wij dus wat regen gehad, stelde niet zo veel voor en tempereatuur bleef gewoon heerlijk! Ook zaten er 2 klappen onweer bij, dit was wat minder tussen de bergen, maar was snel weer over.

Om half 3 richting hotel gereden, en ook dit ging weer met erg veel scherpe bochten. Bij het hotel aangekomen scheen de zon weer vollop en zijn we nog heerlijk even wezen zwemmen. We hebben net gegeten bij een steak house, heerlijk eten, maar ik zelf mis het nederlandse eten toch best wel hoor!,

Nu ik dit verhaal typ liggen de meiden nog weer in het zwembad, want de temperatuur is nog heerlijk nu om 20.00 uur.

Morgenochtend  beetje proberen uit te slapen, en dan op een ander punt kijken in Yosimity.

Ik hoop toch eens beter te slapen vannacht, de nachten voor mij zijn een drama, steeds wakker....

Een heerlijke dag gehad. Vanmorgen na het ontbijt hebben we eerst even geplonst in het zwembad. Rond half elf vertrokken naar glacier point in Yosimity, schijnt een mooi

Uitzicht te hebben over de Yosimity Vally, dus zijn erg benieuwd. We reden weer gezellig over de slinger weg die we gister ook reden, iets minder maar ach....

Op een gegeven moment mochten we niet verder rijden omdat het boven te druk was met auto's en zouden nu dus met de bus verder moeten.  Na in de rij te staan voor de bus, kwam er een mevrouw vertellen dat we toch de auto mochten pakken om naar boven te gaan.

Aangekomen bij glacier point, was het uitzicht geweldig! Wat een diepte en wat een uitzicht over de hele Vally... echt schitterend, dit is zo genieten! Hier konden we weer wat foto's  schieten en hebben er heerlijk gelopen en gezeten om van het uitzicht te genieten. We hebben hier een heerlijke middag gehad.

Weer terug bij hotel nog een uurtje genoten in zwembad, was maar goed ook, want op moment dat ik nu verslag typ, onweerd het en spoelt het vd regen, echt bizar, zo lig je nog op je bedje in de zon en zo spoelt het vd regen........maar mag de pret niet drukken,  wij hebben een fantastische dag gehad.

Morgen gaat onze reis verder naar San Fransisco, waar we allerlei activiteiten willen gaan doen, ben erg benkeuwd naar de stad.

Morgen een nieuw reisverslag.