Santa Barbara

23 juli 2015 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

Vandaag een pittige reis weer gehad van ruim 6 uur van San Fransisco naar Santa Barbara. Daar aangekomen was het helaas bewolkt.....Gelukkig brak het nog open en konden we toch nog naar strand om even te relaxen! Heerlijk was het nog even, even helemaal niets. In stadje nog heerlijk wat gegeten en daarna nog even strand geweest.De meiden en dennis daarna nog even in zwembad ook geplonsd.......En zo komt er bijna een einde aan een fantastische rondreis, waar we een hele hoop gezien en beleefd hebben, maar vooral ook een hoop plezier met z'n viertjes gehad......

Morgen gaat de reis terug naar neef Bill waar we nog 1 nachtje verblijven om vervolgens zaterdagavond om 21.00 uur op het vliegtuig te stappen, en dan komen we zondagavond  om 20.10 aan op schiphol.

Ik denk dat het allerlaatste verslag dus komt vanuit Nederland!

Nu gaan wij nog heel even genieten van het mooi Amerikaaaaa.

1. Cees en Mary:
    24 juli 2015
    Ja aan alles komt weer een einde. Maar heel fijn dat jullie van hebben genoten. Doe Billy ook van ons de hartelijke groeten en voor jullie natuurlijk een goede terugreis. We zien elkaar zondagavond op Schiphol.
  2. Ingrid:
    24 juli 2015
    Zo te lezen hebben jullie een fantastische reis gehad. We zijn er benieuwd naar de foto's! Wij hebben ook een heel leuke vakantie tot nu toe: erg veel gezien en gedaan. Geniet nog even van de laatste momenten in de USA en doe Bill de hartelijke groetjes van ons! Tot gauw!!! XXX
  3. Corina:
    24 juli 2015
    FIijnn dat jullie ook genieten daar op de Abc, ook erg heerlijk! Wij hebben inderdaad genoten hier in Amerika, een land met nog zoveel te zien denk ik....wie weet nog eens! Jullie nog even genieten daar!

En ja aan alles komt een eind, we zullen Billy de groetjes doen. Vandaag echte laatste dag! Tot zondagavond op schiphol!