Grand Canyon

12 juli 2015 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

Wat een onvergetelijke dag vandaag! Na heerlijk te hebben geslapen en na het ontbijt zijn we richting Slide Rock park gereden. Wat gaaf was het daar, mooie rode kleuren van rotsen en daar midden in liep een beek waar je kon zwemmen, nou ja zwemmen, het was ijskoud, maar Dennis en de meiden zijn er in geweest......Daarna onze reis vervolgd richting de Grand Canyon, dit was anderhalf uur rijden. We kwamen daar rond half 2 aan, hebben eerst wat gegeten en zijn daarna nog een uurtje gaan zwemmen. Daarna ons omgekleed en richting bus gelopen voor de Grand Canyon. Daar aangekomen moesten we op een anderen bus overstappen om naar bepaalde punten te komen van de canyon. Wij gingen als eerste naar hopi point. Daar aangekomen wisten we niet wat we zagen, wat adembenemend mooi!, we hebben daar rondgelopen en mooie foto's kunnen maken daarna nog naar een ander punt geweest,  en alles in 1 woord is adembenemend mooi, jeetje wat genieten we met zijn allen van deze reis. Weer terug bij het hotel hebben we nog wat gegeten, en nu terug op hotel kamer waar ik dit verslag schrijf en de rest van de fam.is om beurten aan het douchen. Ik ga ook zo douchen en dan heelijk slapen want we zijn kapot.......