Brice Canyon

14 juli 2015 - Brice Canyon, Verenigde Staten

Hier ons verslag van onze 2 dagen bij de Brice Canyon. We zijn gisterochtend vertrokken bij de Grand Canyon, we reden midden door het park, waar ik dus nog even snel wat mooie foto's kon schieten, wat een mooie natuurverschijning is dit toch.Onderweg erg indrukwekkende landschappen gezien, van mooie rode kleuren, tot      groene landschappen erg indrukkwekkend hoe deze natuur eruit ziet hier, en dan nog hoe ver je kan kijken!!!!! We waren alle vier weer erg onder de indruk tijdens deze reis, ik kan ook om me heen blijven kijken hier.... Tom tom gaf ineens een andere tijd aan dat we zouden aankomen in Brice Canyon, erg vreemd vonden we dit en baalde want was een langere tijd. Op een gegeven moment hadden we het over hoelaat het was, wij zeiden een andere tijd die Ilse op haar mobiel had staan, en ineens wisten we het! We waren nu in de staat utah en hadden dus nog een uur tijdsverschil, nu dus 10 uur met Nederland. Hahaha  dit hadden we dus even vergeten!,,, Maar goed we moesten dus nu nog een uurtje rijden en toen klopte de tijd dus weer wel. Eenmaal aangekomen bij het hotel, eerst ingechekt, koffers naar boven gebracht. Daarna eerst nog even gezwommen. In de avond lekker gegeten  en daarna optijd gaan slapen.Vanmorgen werden we allemaal rond achten wakker, dit is voor ons doen laat in deze vakantie,  aangezien we eigenlijk steeds rond zeven wakker worden, dus heerlijk even. Na het ontbijt zijn de naar de Brice Canyon gereden. Daar hebben we de Queen Garden trail gelopen naar beneden, ook dit weer erg indrukwekkend en mooie foto's kunnen maken. Maar was erg warm om te lopen, naar beneden ging nog wel, maar de terugweg omhoog was zwaar en stijl en dan de zon die vollop op je hoofd schijnt, gelukkig flesjes water mee dus die kwamen goed van pas. Na wat pauzes onderweg kwamen we weer boven waar we waren begonnen! Ik ben trots op ons dat we dit gedaan hebben, het was best pittig, maar ook weer een hele ervaring rijker.In de middag hebben we ons heerlijk een relaxed zwembad middagje gegund, heerlijk!! Nu lekker douchen, en dan straks lekker eten. Morgen gaat onze reis verder naar de Zion Canyon voor 1nacht.

1. Cees en Mary:
    15 juli 2015
    Hoi vakantie gangers,
    Ook nu weer een gezellig verslag. Het blijkt Wel dat jullie het nog steeds geweldig vinden. Ondertussen zijn jullie al wel weer ruim een week op pad. Wij zijn vanmiddag weer thuis gekomen van een paar dagen Veluwe bij Lies En Wiebe. Ook heel gezellig gehad. Vandaag is het hier slecht weer met veel regen en maar 18 gr. Nou ja.. Voor jullie ook voor de komende dagen veel plezier en geniet ervan. Cees & Mary
  2. Cees en Mary:
    17 juli 2015
    Ik zag vanmorgen die foto's uit Las Vegas en direct was stik jaloers op jullie. Prachtig hè op 150m hoogte dineren met Bill. Nou ja ik bak wel een eitje. Vandaag nog een beetje gokken? Mochten jullie de jackpot hebben dan pak ik meteen het eerst volgende vliegtuig. Veel plezier.