Zion Canyon

15 juli 2015 - Sint George, Verenigde Staten

Hier een verslag uit een snik heet St.George. we zijn vanmorgen rond 9 vertrokken uit de Bryce Canyon om vervolgens richting de Zion te rijden. Na ongeveer een anderhalf uur waren we er al, en reden wderom een prachtig gebied in, ook hier weer erg indrukwekkend. Het was de planning om ook hier een wandeling te maken, maar de temperatuur was daar veel te warm voor, dus voor gekozen om dat te laten voor wat het was. We hebben daar wel wat gedronken en de lunch genuttigd. Daarna onze trip voortgezet richting St.George waar we de nacht doorbrengen als tussenstop naar Las Vegas morgen. Hoe meer we richting St.George reden hoe warmer het werd. Aangekomen was het ongerveer 43 graden, pff. Dus snel koffers op kamer en op naar het zwembad, het water was gewoon lauw vd warmte dus voor mij ideaal...... In de zon was bijna niet te doen, we leken net stelletje braadkippen, dus vertoeffen in het water.Zelfs het windje was gewoon heet.... Nu op kamer en lekker zo douchen. Straks een eet tentje opzoeken!  Morgen richting Vegas waar we in de avond gaan eten met Bill, die komt morgen die kant op vliegen, dus wordt een gezellige avond. Het volgende verslag zal dus uit Las Vegas komen, weer een belevenis op zich denk ik... jullie horen het...